Visie

De schoonmaakbranche wordt gedomineerd door enkele zeer grote bedrijven.
Echter veel middelgrote en kleinere opdrachtgevers voelen zich bij deze grote bedrijven niet thuis. Zij verwachten dat het schoonmaakbedrijf inspeelt op de persoonlijke wensen. Zij kiezen daarom niet voor de laagste prijs maar voor een optimale prijs/prestatie verhouding.

De regionale bedrijven waar HGS mee samenwerkt richten zich op deze opdrachtgevers met aandacht voor kwaliteit. Zij streven naar een open relatie met hen. Goede schoonmaak begint met goed luisteren naar de wensen van de klant. Niet alleen bij de start maar ook daarna wordt het schoonmaak onderhouds programma afgestemd op de klant. Dit resulteert in een langdurige vertrouwde relatie met de opdrachtgever.
De bedrijven  zijn allen zelfstandig en sterk binnen een bepaalde regio. Dat biedt vele voordelen voor de klant: omgevingservaring, regionale diepgang, goede bereikbaarheid, korte communicatielijnen, direct aanspreekbaar op resultaat en flexibele inzetbaarheid.

De beperkingen van een klein bedrijf worden opgevangen door de samenwerking: landelijke dekking, inspringen voor elkaar, specialismen beschikbaar, professionele vakontwikkeling.

Kortom: U als klant krijgt het beste uit twee werelden! Landelijke dekking met regionale diepgang!

Onze medewerkers zijn de spil van ons bedrijf.

Onze medewerkers zijn onze drijvende kracht, ons visitekaartje en daar gaan wij zuinig mee om!

 Als professioneel schoonmaak en glazenwassers bedrijf hebben zij onze zaken goed op orde. Inmiddels zijn wij ondertekenaar van de Code verantwoordelijk marktgedrag. De code moet er zorg voor dragen dat de afstand tussen opdrachtgever en nemer maar ook het uitvoerend personeel zo klein mogelijk wordt.

Tussen mens en markt


Door verantwoordelijk marktgedrag te stuimuleren geven wij een impuls aan verbetering tussen opdrachtger en uitvoerend personeel. Daar wij veel waarde hechten aan de arbeidsomstandigheden van onze medewerkers.  Hierbij kijken wij naar de werkdruk en veiligheid op de werkvloer. Persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers stimuleren wij door hen naar diverse opleidingen te sturen. 

verantwoordelijk ondernemen

De Code doet een moreel appèl op opdrachtgevers, opdrachtnemers, inleners, vakbonden en tussenpersonen om sociaal verantwoord en met respect voor de kwaliteit van de dienstverlening opdrachten uit te zetten, aan te nemen en uit te voeren.